سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ |۲۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 2, 2024
1

حوزه/ فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون یکی از مهم ترین پایه های اقتدار نظام اسلامی، مشارکت مردمی به خصوص در انتخابات ها بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زاهدان، سردار احمد شفائی طی سخنانی در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان ایرانشهر با بیان این که تاریخ انقلاب اسلامی، از ابتدای پیدایش خود نشان می‌دهد که هر زمان مردم ما همراه این حرکت ارزشمند بودند در اوج قرار داشتند، اظهار داشت:دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، تمام تلاش خود را به کار بست تا این حرکت بزرگ و ارزشمند مردم ایران را کوچک و مشکلاتی که وجود دارد را برای مردم بزرگ جلوه دهد.

وی افزود: در ابتدای سال ۱۴۰۰، مسیر حرکت دولت تغییر پیدا کرد و نگاه‌ها از بیرون به درون منتقل شد و باور مسؤولین ما بر این مبنا شد که می‌توان بر پایه توانمندی‌های داخلی و تکیه بر توانایی‌های خود با دنیا ارتباط گرفت و پیشرفت کرد.

شفائی اضافه کرد: اتفاق سقوط بالگرد رئیس جمهور ایران در اردیبهشت ماه امسال، بسیار ناراحت کننده بود، اما ما نباید بگذاریم این مسیر خدمت رسانی متوقف شود، از ابتدای خرداد ماه امسال، دشمن تمام توان خود را به کار بست تا بتواند انتخابات ایران را دچار حاشیه کرده و با هجمه سنگین خود در زمینه‌های مختلف از جمله ناامنی مشارکت مردم را به حداقل برساند.

فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب درباره مشارکت در انتخابات، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار ارزشمند است، آبرو، استحکام، استمرار، قوت و قدرت نظام اسلامی بر پایه مشارکت بوده و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند در مناسبات بین المللی، انسجام ملی، قدرت داخلی و خارجی و غیره تأثیرگذار باشد.

وی خاطرنشان کرد: شرط و پیش نیاز پیشرفت در کشور مشارکت در انتخابات، اطاعت از رهبری و تلاش مجدانه و ایستادگی در میدان است، فرمان مقام معظم رهبری جهاد تبیین است و اگر ما در این مسیر مردانه پای کار باشیم، قطعاً موفق خواهیم بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha